FAQ
Contact
info@lokalebloemisten.nl
010 – 310 11 96
Laden
Bezig met toevoegen...

Veelgestelde vragen

1.1 Waar kan ik terecht als ik vragen heb?

1.1.1 Vragen voor het afronden van je bestelling?

Neem contact op met de Support afdeling. Wij staan voor je klaar en zijn jouw aanspreekpunt bij onduidelijkheden en/of vragen.

We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur op de volgende manieren:
Telefonisch op 010 – 310 11 96.
Via e-mail op info@lokalebloemisten.nl
Middels het contactformulier op de Contact pagina

1.1.2 Vragen na het afronden van je bestelling.

Neem direct contact op met de bloemist. De contactgegevens zijn te vinden in de orderbevestiging welke je ontvangen hebt in je mail. Mochten de contactgegevens niet te vinden zijn in de orderbevestiging, neem dan contact op met onze support afdeling via bovenstaande contactgegevens. 

2.1 Levertijden
Op de productpagina vind je actuele levertijden aan de rechterkant. Bestellingen voor 12:00 geplaatst kunnen dezelfde dag geleverd worden, tenzij anders aangegeven. Bestellingen voor 17:00 geplaatst worden de volgende werkdag geleverd (we leveren ook op zaterdag). Een voorkeur voor een specifiek tijdstip kan worden aangegeven, maar is niet gegarandeerd.

2.2 Wat als ik mijn gewenste afleverdatum niet kan kiezen?

Als je de gewenste afleverdatum niet kunt selecteren, neem dan contact op met onze klantenservice via 010 – 310 11 96 om de mogelijkheden te bespreken.

3.1 Kan ik wensen of opmerkingen doorgeven aan de bloemist?
Ja, bij het afrekenen kun je opmerkingen zoals "Graag om 14:00 bezorgen", "Graag wat extra gele bloemen" of "Niet aanbellen bij het afleveren" voor de bloemist achterlaten in het opmerkingenveld onder 'Ordergegevens'. 

3.2 Is het mogelijk een aanvraag te doen voor maatwerk buiten het reguliere assortiment om?
Ja, neem contact op met onze klantenservice voor maatwerk via info@lokalebloemisten.nl of 010 – 310 11 96

3.3 Hoe kan ik een wijziging aanbrengen in mijn (afgeronde) order. of deze annuleren?
Wij verzoeken je direct contact op te nemen met de bloemist. In de orderbevestiging zijn de naam en contactgegevens te vinden van de bloemist.

3.4 Hoe kan ik een afgeronde order annuleren?

Wij verzoeken je telefonisch contact op te nemen met  lokalebloemisten.nl  op telefoonnummer 010 - 310  11 96, hier helpen wij je graag verder.

4.1 Voorkeursbloemist doorgeven
Kies bij 'Ordergegevens' de bloemist voor je boeket. Staat je keuze er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

4.2 Door wie worden mijn bloemen verzorgd?Boeketten worden geleverd door de lokale bloemist uit
de regio waar geleverd wordt, hierdoor is een korte levertijd mogelijk.

4.3 Kan ik een tijdvak voor de bezorging van mijn bloemen aangeven?
Bij een boeket van de lokale bloemist kun je het gewenste tijdstip aangeven tijdens het afrekenen.

4.4 Ik heb met spoed een bos bloemen nodig, kan ik niet beter direct de bloemist bellen?
Bij spoed neem je contact op met onze klantenservice op 010 – 310 11 96 voor een snelle en correcte verwerking.

Wie zijn wij
LokaleBloemisten.nl is onderdeel van Pimm Solutions, opgericht voor de zakelijke markt met als doel het geven van cadeautjes en attenties makkelijk maken. Het platform is gekoppeld aan jouw inkoopsysteem voor volledige grip en inzicht. We werken samen met meer dan 5.000 lokale leveranciers om het beste assortiment te bieden, waaronder ons netwerk van bloemisten.
Voor meer informatie, ga naar https://www.pimmsolutions.nl/contact

Op zoek naar de mooiste bloemen om te bestellen en te laten bezorgen? Bij lokalebloemisten.nl bestel je eenvoudig de meest verse bloemen bij een bloemist bij jou in de buurt. Of je nu iemand wilt verrassen of jezelf wilt verwennen, wij zorgen voor een snelle en zorgvuldige bezorging. Bloemen bestellen was nog nooit zo makkelijk! Kies uit een breed assortiment en laat jouw bloemen bezorgen waar en wanneer je wilt.

Laden
Laden